2011. október 25., kedd

6 db lányka rövid ujjú pamut felső, 86-92 - Jelenlegi ára: 599 Ft

Szép lányos színű felsők, nagyon jó állapotúak, vidám mintákkal. Van benne NEXT, Cherokee. 2 sárga, 1 lila, 1 lovacskás csillogós fehér alapon, rózsaszín mintás, 1 vagány piros hímzett, 1 divatos matrózos, ez ujjatlan.
Használtak, de jó állapotúak, nem lyukas  egyik sem! A piros nyakánál van egy halvány folt, de szerintem mosással kijön, én is csak most vettem észre.
Sok szép méretazonos babaruhát tettem fel, cipőm is van, nadrágom is, harisnya is, póló is, nézz szét nálam. Spórolj postát. Ha a 4 legújabb ruhacsomagomat elviszed, minden a Tied lehet mindössze 1000 Ft futárral, és van 86-98, ból szinte mindened. Most nőttük ki, mindent feltettem.
CSere érdekel.
Akkor licitálj, ha 2 héten belül jelentkezel, ellenkező esetben negatív értékelést adok és újrahirdetem a terméket! Ha itt a pénz, akkor postázok!
Ha van kérdésed, bátran tedd fel!


Jelenlegi ára: 599 Ft

Az aukció vége: 2011-10-20 21:30
. 6 db lányka rövid ujjú pamut felső, 86-92 - Jelenlegi ára: 599 Ft